

قابلیت های سیستم:
- کارتابل کاربران
- مدیریت کاربران در 3 سطح دبیرخانه، مدیر کل و معمولی و تعداد نامحدود
- چرخه کامل نامه در سیستم و کاملا Paperless (ایجاد، ارجاع، بایگانی، پانوشت و...)
- مشاهده چرخه نامه توسط اعضا و ساعات دریافت و پاسخ به آن
- محیط نوشتاری کاملا شبیه Word با قبلیت Copy/Paste نامه های قبلی
- مدیریت اندیکاتور و دبیرخانه ( نامه ورودی، خروجی، فاکتور، قرارداد، پیش فاکتور و...)
- جستجو بر اساس تاریخ میلادی و شمسی، نام ، قسمتی از موضوع یا تاریخ و ...
- درج فرم های اداری و چرخه آن در سیستم بین اعضا تا تکمیل فرآیند اجرایی (فرم نمایشگاه، فرم سفارش، فرم اجرای پروژه و...)
- قابلیت دسترسی به سیستم داخلی شرکت از طریق اینترنت در هرجا
- قابلیت دسترسی به اطلاعات از طریق وب سایت ویژه از طریق موبایل، تبلت و...
- مدیریت جلسات
- مدیریت کارهای روزانه به تفکیک ساعت و دقیقه و تنظیم Alarm
- تغییر ظاهر و رنگ بندی مطابق سلیقه هر کاربر
- چت داخلی سیستم بین اعضا
- بایگانی خودکار چت داخلی سیستم و مشاهده توسط مدیر سیستم
- دفترچه تلفن هوشمند
- ارسال ایمیل
- ارسال SMS
- ارسال و دریافت Fax و درج به صورت فایل Word در کارتابل دبیرخانه
- قابلیت اتصال به قلم دیجیتال
- و قابلیت های دیگر...
دریافت پاورپوینت معرفی نرم افزار

